بسمه تعالی

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سخنی با اعضاء و سهامداران عزیز،

در واپسین لحظات سال ۱۴۰۰ آخرین سال قرن، بگفته  گاندی:

هنوز نمیدانم هرسال که می گذرد …  یکسال به عمر اضافه می گردد یا یکسال از آن کم می شود …

امید آن دارم که اگر یکسال اضافه شد یا کم در عوضش پربار و پر امید بوده باشد و توانسته باشیم دلی بدست آریم و غمی بزداییم.

سهامدارن صبور و بزرگوار،

یک سال دیگر از عمرمان را در کنار هم گذراندیم، مهم گذشتن عمر نیست که خواهی نخواهی در گذر است و چه خوب که بشادی گذرد و دراین گذران رنج و نومیدی دور بداری از خود و دیگران؛ من سخت معتقدم کاری که ما با هم به عنوان یک تعاونی در حال انجامیم در این راستاست.

حاصل کار مجموعه ما در سالی که گذشت پر از موفقیت‌ها و در عین حال ناکامی‌هایی بود.

❇️صاحب خانه شدن تعدادی دیگر از اعضا و هموطنان‌مان و امیدوار شدن بقیه اعضاء نسبت به سرمایه خود با توجه به عقد قرارداد ۴ برج دیگر و شروع عملیات اجرایی ۲ برج از آنها.

❇️گذشتن از هفت خان و رسیدن به مرحله پایانی صدور پروانه‌های ساختمان قطعات در خوشه‌های چهارگانه و عقد قرارداد محوطه‌سازی و خیابان‌کشی و …

در عین حالی‌که خوشحالم در کنار هم به این مهم دست یافتیم اقرار می‌کنم بنا به دلایل مختلفی که شرح آن در این مقال نمی‌گنجد:

نتوانستیم به همه اهداف تعیین شده خود که همانا آغاز ساخت قطعات مسکونی در خوشه‌های چهارگانه بود برسیم.

اینجانب ضمن پوزش، خالصانه از همگان در وهله اول از شما سهامدارن معزز بابت همراهی همدلانه، مسئولانه و موثرتان و در وهله بعدی از همکاران با تدبیر و سخت کوشم در هیئت مدیره تعاونی و کارکنان و مهندسان و کارگران زحمتکش در بخش‌های مختلف تشکر نموده و نورز باستانی را که در طلیعه آن نیمه شعبان درخشید شادباش می گویم .

امیدوارم با ادامه اعتماد و حمایت همه شما عزیزان سال پیش رو را با آغاز ساخت و ساز قطعات مسکونی، سال شکوفایی و رسیدن به اهداف تعاونی تبدیل کنیم.

سال جدید را برایتان بهترین، زیباترین، شادترین و سالی سراسر عشق و دوستی، وفاداری و مهربانی و پر از موفقیت کاری و شخصی آرزومندم.

نوروز بمانید که ایّام شمایید

آغاز شمایید و سرانجام شمایید

خورشید گر از بام فلک عشق فشاند،

خورشید شما، عشق شما، بام شمایید

ارادتمند

مدیرعامل

ابوالفضل آسیابی