اخبار و اطلاعیه ها۱۳۹۵/۸/۸ ۱۰:۵۵:۳۰

تیر ۱۴۰۳

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه( نوبت دوم) شرکت تعاونی مسکن شماره ۴ کارکنان وزارت کشور به شماره ثبت ۳۰۹۶۳۷

بسمه تعالی

با توجه به عدم رسمیت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت اول) در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ بدین وسیله از اعضای محترم این شرکت دعوت می شود در مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) که در ساعت۱۰:۰۰ روز یکشنبه، مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در محل سالن الغدیر واقع در، خیابان  فاطمی، ساختمان وزارت کشور تشکیل می گردد حضور بهم رسانند.

تذکر۱ : در صورتیکه هر یک از اعضاء نتواند در مجمع عمومی فوق حضور یابد می تواند استفاده از حق خود را برای حضور و اعمال رأی در مجمع عمومی به یک نماینده تام الاختیار از میان اعضاء یا غیر عضو واگذار نماید . تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر یک رأی و هر شخص غیر عضو تنها یک رأی خواهد بود. حضور وکیل و موکل همزمان در دفتر تعاونی الزامی است تا پس از احراز هویت طرفین (عضویت متقاضی و اهلیت نماینده) برگه نمایندگی مربوطه توسط مقام مسئول تأئید و ورقه ورود به مجمع برای نماینده صادر گردد، مگر اینکه وکالتنامه در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد . زمان بررسی وکالتنامه ها از تاریخ انتشار آگهی تا یک روز قبل از مجمع  در دفتر تعاونی صورت می پذیرد. تأئید نمایندگی تام الاختیار با نماینده هیئت مدیره خواهد بود .

تذکر۲ : این مجمع در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضاء شرکت تعاونی رسمیت می یابد.

دستور جلسه:

  • ارائه گزارش هیئت مدیره.

  • ارائه گزارش بازرس .

  • طرح و تصویب صورتهای مالی منتهی به سالهای ۱۳۹۸-۱۳۹۹-۱۴۰۰ -۱۴۰۱-۱۴۰۲

  • انتخاب بازرس قانونی اصلی و علی البدل شرکت.

  • طرح و تصویب در خواست همکاران شاغل و بازنشسته وزارت کشور مبنی بر مشارکت در پروژه سیمرغ اسلامشهر با عنایت به وجود ظرفیت در پروژه مذکور.

                                                                                                                            

هیئت مدیره      

 

                                                                           

” کُلُّ یَومٍ عاشُوراءُ وَ کُلُّ أرْضٍ کَرْبَلا “

بسیار گریست تا کی بی تاب شد آب

خون ریخت ز دیدگان خوناب شد آب

از شدت تشنه کامی‌ات ای سقّا

آن روز ز شرم روی تو آب شد آب

تاسوعا ..

آغاز عطشناک نهضت حسینی است

و خط سرخ عاشورا

باواژه های تاسوعا به حقیقت پیوست

درس عاشورا درس زندگیست! هر نگاه به کربلا دریچه‌ای به سوی عشق و ایثار است…

تاسوعا و عاشورای حسینی، بر دوستداران خاندان عصمت “علیهم السلام” و تمامی شیعیان جهان تسلیت باد…

 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 

تیر ۱۴۰۳

مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ

رود است علی ، پاک و زلال است و روان

کوه است علی که استوار است و گران

من رود ندیده ام چنین پابرجا

من کوه ندیده ام چنین در جریان

حلول عید امامت و ولایت و روز اکمال دین و عید ولایت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) بر همگان مبارک باد … 🌺🌺🌺

اطلاعیه شماره ۸۲

بسمه تعالی

باسلام و احترام خدمت اعضاء و سهامداران محترم و ضمن تشکر از همراهی و حمایت شما بزرگواران ، خرسندیم به میمنت ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیرخم اعلام نماییم پیرو اطلاعیه ­ها و وعده­ های قبلی و به موازات ساخت برج ­های ۱۰۶ و ۱۰۸ فرآیند پیچیده و طاقت­ فرسای اخذ پروانه­ ی ساختمانی خوشه­ های ۴ گانه تکمیل و با صدور ساخت از قطعات مسکونی در خوشه­ های چهارگانه مذکور عملیات اجرایی آنها با گودبرداری آغاز و انعقاد قرارداد برای متقاضیان فراهم شده است. در همین راستا و در ادامه همکاری با اعضا و ذینفعان محترم موارد به شرح ذیل جهت مزید استحضار و اقدامات متقابل بعدی تقدیم می ­گردد.

  1. قطعات مسکونی خوشه ­های ۴ گانه:

برای دارندگان امتیاز در خوشه ­های مذکور گزینه ­های زیر مدنظر می ­باشد و اعضا و سهامداران محترم می­ توانند با توجه به شرایط خود گزینه مناسب را انتخاب نمایند.

الف:درخواست ساخت توسط تعاونی:

باتوجه به درخواست­ های مکرر مکتوب قبلی برخی از سهامداران محترم، برنامه­ ریزی و تمهید مقدمات لازم توسط تعاونی انجام و به محض اخذ پروانه ساختمانی برای قطعات خوشه­ های چهارگانه، تدوین قرارداد آغاز گردید که پیش ­نویس آن در پیوست شماره ۱ قابل رویت می­ باشد.

اعضا و ذینفعان محترم می­ توانند برای آخرین بار جهت تبدیل امتیاز خود در خوشه­ های چهار گانه به واحد مسکونی تقاضای ساخت واحد مسکونی را به صورت مکتوب طبق فرم پیوست شماره ۲ به تعاونی ارائه نمایند؛ بدیهی است متعاقب تکمیل متقاضیان ساخت قرارداد احداث واحدهای مسکونی پس از ویرایش نهایی اطلاع رسانی و عقد قرارداد صورت خواهد گرفت.

  • حداقل مبلغ واریزی برای شروع به ساخت در هر خوشه مطابق جدول شماره ۱ می ­باشد که براساس امتیاز مکتسبه بر مبنای فرمول ( مبلغ واریزی* زمان ورایزی) اعضا امتیازبندی خواهند شد و تخصیص واحد براساس امتیاز حاصله انجام خواهد شد.

جدول شماره ۱

  • لازم به ذکر است تعاونی متعهد به ساخت واحد مسکونی برای اعضایی می ­باشد که حداقل مبلغ مورد نیاز برای شروع به ساخت را واریز نموده باشند. بدیهی است تعداد قطعاتی که توسط تعاونی ساخته خواهد شد بستگی به میزان تقاضای ساخت و واریزی حداقل مبلغ تعیین شده توسط اعضا قابل افزایش است و قطعاتی که پروانه آنها اخذ و یا در حال اخذ بوده و مقدمات ساخت آنها فراهم شده است در پیوست شماره ۳ قابل مشاهده می ­باشد.

ب:درخواست دریافت سند رسمی مالکیت:

  • انتقال سند رسمی مالکیت صرفاً به اعضا و سهامدارنی انجام می ­گردد که بالاتفاق تقاضای درخواست سند طبق فرم پیوست شماره ۴ را در خوشه متناظر به دفتر تعاونی تحویل داده ­اند؛ در این رابطه کسانی که قطعه آنها با قرعه­ کشی مشخص گردیده می­ توانند با درخواست اکثریت اعضای گروه مبنی بر انتقال سند مالکیت اقدام نمایند که در این صورت تعاونی در کمترین زمان ممکن ( حدود ۱۰ روز) نسبت به انتقال سند بنام متقاضی/متقاضیان اقدام خواهد کرد و عزیزان متقاضی ساخت در آن گروه ها با سهامداران قرعه­ کشی نشده و یا با افراد گروه متناظر دیگر که متقاضی اخذ سند می­ باشد جایگزین شده و متقاضیان ساخت در گروه­ های قرعه ­کشی شده و یا در قطعاتی که توسط تعاونی ساخته می­ شود ساماندهی می­ گردند.

لازم به ذکر است اعضایی که سند مالکیت دریافت می­ نمایند تعاونی در خصوص ساخت واحدهای آنها نمی­ تواند ورود ­نماید و در صورت تمایل آنها برای اخذ پروانه باید به ترتیب جدول شماره ۲ شخصاً و یا با معرفی نماینده از بین اعضای گروه اقدام نمایند.

جدول شماره ۲

شایان ذکر است با تلاش ­های بی­ وقفه ­ی تعاونی جهت حفظ منافع اعضا مراحل ۵ و ۶ از فرآیند اخذ جواز حذف گردیده و نظارت قطعات نیز ( مرحله۴) در اجرای مصوبه­ ی هیئت ۵ نفره نظام مهندسی استان تهران که به موجب آن پروژه سیمرغ متعلق به این تعاونی مسکن از سیستم ارجاع نظام مهندسی مستثنی گشته و شرکت­ های حقوقی جایگزین آن شده است؛ در این رابطه دو شرکت مهندسین مشاور دارافزین و مهندسین مشاور بهسازان سرزمین پایا به عنوان شرکت­های ناظر انتخاب و با حداقل دستمزد  (بسیار پایین­ تر از تعرفه مصوب هر ساله نظام مهندسی) برای انعقاد قرارداد جهت طراحی و نظارت با اعضای محترم پروژه آماده شده است.

در ضمن از میان فرایند ۸ مرحله­ ای صدور پروانه به استناد مصوبه مجمع عمومی مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۲ پیوست شماره ۵ و هیئت مدیره پرداخت عوارض شهرداری (صدور جواز) بر عهده تعاونی می­ باشد.

برج­های مسکونی:

  • همانطوریکه مستحضرید دو برج از برج­ های باقی­مانده در حال ساخت می­ باشد که گزارش پیشرفت فیزیکی کارگاه سیمرغ و برج­ های ۱۰۶ و ۱۰۸ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مطابق پیوست شماره ۶ قابل مشاهده می­ باشد؛ تلاش تعاونی بر این است که اجرای کار و تحویل واحدها طبق برنامه زمان­بندی در قرارداد،صورت پذیرد. که متاسفانه تاخیراتی در اثر اتفاقات ناخواسته همچون “شرایط جوی استثنایی حاکم در زمستان سال گذشته و بهار امسال ، تعطیلی ۱۸روزه اجباری توسط شهرداری به بهانه تعطیلات عید نوروز، ضرورت حفظ ایمنی و افزایش ارتفاع تاورکرین مستقر در کارگاه که منجر به دمونتاژ و مونتاژ مجدد آن گردید و بروز تعطیلات پی ­درپی “، باعث شد که در مجموع حدود ۳ ماه تاخیر در برنامه زمان­بندی ایجاد گردد که به منظور جبران آن تصمیم بر اجرای سفت­ کاری و دیوارچینی و شروع  نازک­ کاری از طبقات منفی قبل از موعد مقرر به صورت هم زمان با ادامه اجرای اسکلت گرفته شده است.
  • آخرین امتیازبندی اوایل تیرماه سال ۱۴۰۳ براساس واریزی اعضا و سهامدارن محترم صورت خواهد گرفت که نتیجه آن متعاقباً به اطلاع عزیزان خواهد رسید؛ البته رقابت در کسب امتیاز تا زمان تقریبی انتخاب واحد مسکونی برحسب برنامه­ زمان­بندی و تاخیرات پیش­ آمده تا تاریخ اوایل آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و پس از انجام آخرین مرحله امتیازبندی در تاریخ مذکور براساس امتیاز مکتسبه انتخاب واحد صورت خواهد پذیرفت که فرآیند انتخاب واحد در اطلاعیه­ های آتی پس از آخرین امتیازبندی اعلام خواهد شد.
  • با توجه به اینکه دو برج در حال ساخت شامل ۱۹۰ واحد مسکونی است و اعضای متقاضی دریافت واحد از برج­ ها براساس واریزی آنها بیش از ظرفیت دو برج مذکور می­ باشد، ضروری است اعضای محترم برج­ های مسکونی نسبت به تکمیل واریزی­ های خود اقدام نمایند تا امکان شروع عملیات اجرایی دو برج دیگر( ۱۰۱ و ۱۰۳) که تمهیدات لازم و مقدمات کار همانند “آماده ­سازی و اصلاح نقشه­ های اجرایی، گودبرداری و تهیه تجهیزات لازم برای تجهیز کارگاه” فراهم شده است، آغاز گردد تا بدین ترتیب کلیه ی متقاضیان دریافت واحد مسکونی در برج­ ها پوشش داده شده و ماموریت تعاونی در این خصوص به سرانجام برسد.
  1. پایان­کار و انتقال اسناد واحدهای برج­های تحویل داده شده:

با توجه به عدم تشکیل پرونده در سازمان آتش­نشانی در زمان اخذ پروانه برج­ ها، پروسه­ ی اخذ پایان­کار منوط به تشکیل پرونده و دریافت تاییدیه ­های آتش­نشانی شده است که در این راستا اقدامات به شرح ذیل صورت پذیرفته است:

  1. توافق با شهرداری مطابق تصویر پیوست شماره ۷
  2. قرارداد با مشاور ذی­صلاح آتشنشانی جهت انجام اقدامات مورد نظر سازمان آتشنشانی تا مرحله تایید نهایی.
  3. تشکیل پرونده­ ی اخذ پایان­کار در منطقه یک شهرداری و آغاز فرآیند آن با استعلام شهرداری از اداره ­ی ثبت و پاسخ آن اداره به شهرداری.
  4. ارسال دستور تفکیک از اداره ثبت به دفتر سازمان نظام مهندسی شهرستان اسلامشهر و صدور فیش­ های نظام مهندسی به منظور دریافت هزینه ­های بازدید کارشناسان نظام مهندسی برای مساحی و تهیه نقشه­ های تفکیکی مطابق پیوست شماره ۸. گفتنی است پس از پرداخت مبلغ فیش­ های صادره نخستین گروه از کارشناسان مذکور روز سه­ شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ با هماهنگی عوامل فنی تعاونی در محل پروژه حاضر و اقدامات لازم را آغاز خواهند نمود.

قابل ذکر است پس از طی مراحل و تکمیل فرآیند موصوف پایان­کار دریافت و برای صدور اسناد تفکیکی واحدهای مسکونی اقدام خواهد شد.

در پایان ضمن ابراز قدردانی مجدد و ابلاغ سپاس و هیئت مدیره و کارکنان تعاونی در صبر و شکیبایی و همراهی و حمایت بی­شائبه­ ی شما عزیزان از خدمتگزاران خود که قطعاً بدون اعتماد شما بزرگواران توفیقات فعلی حاصل نمی­ شد؛ یادآوری می­ نماید گزارش تفصیلی عملکرد تعاونی در ابعاد مختلف از جمله پرونده ­های قضایی مفتوح در محاکم مختلف به منظور احقاق حقوق اعضا و سهامداران محترم در مجمع عمومی که تا پایان تیرماه برگزار خواهد شد به سمع و نظر عزیزان خواهد رسید.

امیدواریم همچنان مورد لطف و حمایت­ های بی­ دریغ اعضا محترم باشیم تا بتوانیم به اهداف تعاونی که همانا خانه ­دار شدن شما عزیزان و سهامدارن محترم می­ باشد نائل شویم.

 

با تشکر

ابوالفضل آسیابی

مدیرعامل

 

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه ( نوبت اول) – شرکت تعاونی مسکن شماره ۴ کارکنان وزارت کشور به شماره ثبت ۳۰۹۶۳۷

بسمه تعالی

از اعضای محترم این شرکت دعوت می شود در مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت اول که در ساعت۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ در محل سالن الغدیر واقع در: خیابان  فاطمی، ساختمان وزارت کشور تشکیل می گردد حضور بهم رسانند.

تذکر۱ : در صورتیکه هر یک از اعضاء نتواند در مجمع عمومی فوق حضور یابد می تواند استفاده از حق خود را برای حضور و اعمال رأی در مجمع عمومی به یک نماینده تام الاختیار از میان اعضاء یا غیر عضو واگذار نماید . تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر یک رأی و هر شخص غیر عضو تنها یک رأی خواهد بود. حضور وکیل و موکل همزمان در دفتر تعاونی الزامی است تا پس از احراز هویت طرفین (عضویت متقاضی و اهلیت نماینده) برگه نمایندگی مربوطه توسط مقام مسئول (احدی از هیئت مدیره) تائید و ورقه ورود به مجمع برای نماینده صادر گردد. مگر اینکه وکالتنامه در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد. زمان بررسی وکالتنامه ها از تاریخ انتشار آگهی تا یک روز قبل از مجمع در ساعات اداری و در دفتر تعاونی صورت می پذیرد. تائید نمایندگی تام الاختیار با هیئت مدیره تعاونی خواهد بود.

 تذکر ۲ : متقاضیان تصدی سمت بازرس قانونی شرکت بایستی درخواست کتبی خود را به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی وکارت پایان خدمت برای متولدین ۱۳۳۸ به بعد برای آقایان، تصویر آخرین حکم کارگزینی و گواهی عدم سوء پیشینه حداکثر  به مدت ۵ روز از تاریخ نشر این آگهی از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به دفتر تعاونی به نشانی: تهران، میدان فاطمی، ابتدای خیابان جویبار، پلاک ۵۶، طبقه ۷ ، واحد۱۴ ارائه و رسید دریافت نمایند.

تذکر۳ : این مجمع در نوبت اول با حضور (نصف+۱) کل اعضاء شرکت تعاونی رسمیت می یابد.

دستور جلسه:

  • ارائه گزارش هیئت مدیره.
  • ارائه گزارش بازرس .
  • طرح و تصویب صورت های مالی منتهی به سالهای ۱۳۹۸-۱۳۹۹-۱۴۰۰ -۱۴۰۱-۱۴۰۲
  • انتخاب بازرس قانونی اصلی و علی البدل شرکت.
  • طرح و تصویب درخواست همکاران شاغل و بازنشسته وزارت کشور مبنی بر مشارکت در پروژه سیمرغ اسلامشهر با عنایت به وجود ظرفیت در پروژه مذکور

                                                                                                                        

                                                                                                                                                    هیئت مدیره

 

 

 

 

فروردین ۱۴۰۳

اللّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ، وَأَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ، وَأَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ …

عید صیام آمد و ماه صیام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گرد غم گناه ز جان عوام رفت

🌺🌺🌺🌺🌺

الهی!

فطرمان را فاطر

ایمانمان را فاخر

و روحمان را طاهر بفرما

🌺🌺🌺🌺🌺

عید سعید فطر  بربندگان  مومن صالحِ با اخلاص و تولدِ دوباره شکفتن ایمان در روح  و سرورِ روزه داران بیدار دل مبارک باد …

«فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَه …»

وقت پرواز آسمان شده بود

گوئیا آخر جهان شده بود

کعبه می رفت در دل محراب

لحظه ی گریه ی اذان شده بود

کوفه لبریز از مصیبت بود

 باد در کوچه نوحه خوان شده بود

شور افتاد در دل زینب

پی بابا دلش روان شده بود

در و دیوار التماسش کرد

در و دیوار مهربان شده بود

شوق دیدار حضرت زهرا

در نگاه علی عیان شده بود

خار در چشم و تیغ بین گلو

زخم ،مهمان استخوان شده بود

سایه ای شوم پشت هر دیوار

در کمین علی نهان شده بود

ناگهان آسمان ترک برداشت

فرق خورشید خون فشان شده بود

در نجف سینه بیقرار از عشق

گفت “لا یمکن الفرار” از عشق

“سیدحمیدرضا برقعی”

شهادت مظلومانه مولی الموحدین، حضرت امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب (علیه السلام) بر تمام شیعیان جهان تسلیت باد ..

اسفند ۱۴۰۲

  یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار …

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار»

«یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ »  

با تقدیم سلام و احترام خدمت اعضاء و سهامداران محترم، صبور و بزرگوار و تبریک ایام خجسته و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت خدمت عزیزان، گزارش مختصری از اهم اقدامات و فعالیت­های انجام شده در طی سال ۱۴۰۲ را ارائه می­نماییم.

بدیهی است گزارشی مفصل و مبسوط در مجمع عمومی آتی خدمت بزرگواران تقدیم خواهد شد.

  1. هزینه­ های عوارض صدور پروانه ساخت ۱۳ قطعه از قطعات مسکونی خوشه ­های ۴ گانه پرداخت گردیده و آماده صدور پروانه ساختمانی پس از طی مراحل مختلف و موانع متعدد از جمله تعیین ناظر حقوقی شده است و از بین آنها پروانه یک قطعه با پلاک ثبتی شماره ۴۷/۱۳۳۲۸/۲۳۸ در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ صادر و گودبرداری شروع گردیده که به دلیل ابلاغیه استانداری مبنی بر عدم فعالیت عمرانی در کارگاه­ های ساختمانی ادامه روند ساخت­ و ساز متوقف و پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته خواهد شد.
  2. معرفی شرکت حقوقی ” مهندسین مشاور دارافزین” به عنوان ناظر پروژه سیمرغ توسط رئیس محترم نظام مهندسی استان تهران به شهرداری اسلامشهر در اجرای مصوبه ای هیئت ۵ نفره نظام مهندسی استان تهران که به موجب آن پروژه سیمرغ متعلق به این تعاونی مسکن از سیستم ارجاع نظام مهندسی مستثنی گشته و توسط شرکت حقوقی نظارت خواهد شد و در نتیجه ضمن روان­سازی جریان ساخت ­و ساز صرفه ­جویی قابل توجهی در هزینه­ های ساخت عاید اعضا خواهد گشت.
  3. ادامه ساخت و ساز دو برج جدید از برج­ های ۱۰گانه با حدود پیشرفت فیزیکی اجرای اسکلت، ۵۲% برای برج ۱۰۶و ۴۸% برای برج ۱۰۸.
  4. ادامه محوطه ­سازی، خیابان­ کشی و جدول­ گذاری با تحویل ۷ خیابان به شهرداری که ۴ خیابان آن در بخش اراضی متعلق به این تعاونی می­ باشد صورت پذیرفته و متأسفانه به دلیل عدم همکاری یکی از شرکا و عدم پرداخت قدرالسهم خود از هزینه ­های انجام شده به پیمانکار محترم متوقف شده است که تلاش­های فراوانی جهت متقاعد کردن آنها به منظور جلب همکاری و پرداخت هزینه­ های مترتب انجام گردیده،  در صورت ادامه روند فعلی تعاونی به ناچار در سال پیش­ رو از قرارداد مشترک شرکا خارج و مستقلاً نسبت به تکمیل محوطه­ سازی اقدام می ­نماید.

۵. انتخاب هیئت مدیره و بازرس جدید تعاونی در مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ که مجمع مذکور به دلیل کارشکنی­ های گسترده­ عوامل مدیرعامل سابق راساً توسط اداره کل تعاون تشکیل و اعضای به شرح ذیل انتخاب شدند؛ مراحل صحت برگزاری مجمع مذکور در هیئت نظارت استان تهران و سپس در اتاق تعاون کشور و رد شکایت عده­ ای معدود از عوامل کسانی که پرونده تخلفات گسترده آنها در محاکم قضایی تحت رسیدگی می ­باشد، مورد تأیید قرار گرفته و مراتب طی نامه شماره ۱۵/۱۳۸۶۲۹ / ۰۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران ابلاغ و تغییرات در شماره روزنامه رسمی ۲۲۹۳۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ منتشر گردیده است.

سمت

نام و نام خانوادگی
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

ابوالفضل آسیابی شیره­جینی

رئیس هیئت مدیره

علی اندرزگو

نائب رئیس هیئت مدیره

ایرج حسن­ زاده

منشی هیئت مدیره

محمدعلی دنکوب

عضو هیئت مدیره

عباس نصرتی

بازرس

فضل­ اله دهخدای دهقی

علی البدل هیئت مدیره

مهدی احمدی

میترا علینژاد

 

  1. پیگیری شکایت مطروحه علیه مدیرعامل سابق تعاونی که نتایج به شرح زیر حاصل گشته است:
  • ارجاع پرونده از شعبه­ ۱۳ بازپرسی مجتمع قضایی شهید قدوسی به شعبه­ ۱۱ همان مجتمع به دلیل انتقال بازپرس شعبه­ مذکور و عدم تعیین بازپرس جدید به شعبه و تعطیلی بیش از ۶ ماهه آن.
  • اعلان نظر هیئت محترم کارشناسان ( هیئت ۳ نفره) منتخب بازپرس محترم به نفع ادعاهای شاکی پرونده ( هیئت مدیره تعاونی) و تایید تخلفات گسترده و فراتر از تصورات اولیه متشاکی (مدیرعامل سابق “جناب آقای صباغ جدید”).
  • اعتراض متشاکی عنه “آقای جواد صباغ جدید” به نظریه­ کارشناسان و ارجاع مجدد پرونده به دو گروه کارشناس ( سه نفره) توسط بازپرس شعبه­ ۱۱ در چند روز گذشته، امیدواریم با

ادامه حضور در صحنه و حفظ هوشیاری و حمایت شما عزیزان پرونده­ مذکور در اسرع وقت مورد رسیدگی عادلانه قرار گیرد؛ تا حقوق پایمال شده شما اعضاء و سهامداران محترم استیفا گشته و متخلفان به سزای اعمال خود برسند.

در پایان لازم میدانم ضمن تشکر از حمایت­های بی دریغ و صبورانه قاطبه اعضاء و سهامدارن محترم که تبلور آن در انتخاب مجدد هیئت مدیره فعلی در مجمع عمومی فوق­ الاشاره متجلی گردید، از همکاری مدیران ارشد وزارت کشور از جمله معاون محترم توسعه منابع جناب آقای دکتر راسخی ، معاون محترم امورعمرانی جناب آقای دکتر جمالی نژاد و جناب آقای دکتر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشورخالصانه تشکر نموده و امیدوار باشیم با ادامه حمایت­ های آنها و شخص مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر وحیدی ، همکاران، اعضاء و سهامداران تعاونی با شروع ساخت واحدهای مسکونی در خوشه ­های ۴ گانه، پروژه به شکوفایی مورد نظر نزدیک شده و اعضای محترم شیرینی آن را احساس نمایند.

                                                                                              

با احترام

ابوالفضل آسیابی

مدیر عامل

 

توجه توجه :

اطلاعیه سال :

Go to Top