اخبار و اطلاعیه ها۱۳۹۵/۸/۸ ۱۰:۵۵:۳۰

اسفند ۱۴۰۲

  یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار …

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار»

«یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ »  

با تقدیم سلام و احترام خدمت اعضاء و سهامداران محترم، صبور و بزرگوار و تبریک ایام خجسته و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت خدمت عزیزان، گزارش مختصری از اهم اقدامات و فعالیت­های انجام شده در طی سال ۱۴۰۲ را ارائه می­نماییم.

بدیهی است گزارشی مفصل و مبسوط در مجمع عمومی آتی خدمت بزرگواران تقدیم خواهد شد.

  1. هزینه­ های عوارض صدور پروانه ساخت ۱۳ قطعه از قطعات مسکونی خوشه ­های ۴ گانه پرداخت گردیده و آماده صدور پروانه ساختمانی پس از طی مراحل مختلف و موانع متعدد از جمله تعیین ناظر حقوقی شده است و از بین آنها پروانه یک قطعه با پلاک ثبتی شماره ۴۷/۱۳۳۲۸/۲۳۸ در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ صادر و گودبرداری شروع گردیده که به دلیل ابلاغیه استانداری مبنی بر عدم فعالیت عمرانی در کارگاه­ های ساختمانی ادامه روند ساخت­ و ساز متوقف و پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته خواهد شد.
  2. معرفی شرکت حقوقی ” مهندسین مشاور دارافزین” به عنوان ناظر پروژه سیمرغ توسط رئیس محترم نظام مهندسی استان تهران به شهرداری اسلامشهر در اجرای مصوبه ای هیئت ۵ نفره نظام مهندسی استان تهران که به موجب آن پروژه سیمرغ متعلق به این تعاونی مسکن از سیستم ارجاع نظام مهندسی مستثنی گشته و توسط شرکت حقوقی نظارت خواهد شد و در نتیجه ضمن روان­سازی جریان ساخت ­و ساز صرفه ­جویی قابل توجهی در هزینه­ های ساخت عاید اعضا خواهد گشت.
  3. ادامه ساخت و ساز دو برج جدید از برج­ های ۱۰گانه با حدود پیشرفت فیزیکی اجرای اسکلت، ۵۲% برای برج ۱۰۶و ۴۸% برای برج ۱۰۸.
  4. ادامه محوطه ­سازی، خیابان­ کشی و جدول­ گذاری با تحویل ۷ خیابان به شهرداری که ۴ خیابان آن در بخش اراضی متعلق به این تعاونی می­ باشد صورت پذیرفته و متأسفانه به دلیل عدم همکاری یکی از شرکا و عدم پرداخت قدرالسهم خود از هزینه ­های انجام شده به پیمانکار محترم متوقف شده است که تلاش­های فراوانی جهت متقاعد کردن آنها به منظور جلب همکاری و پرداخت هزینه­ های مترتب انجام گردیده،  در صورت ادامه روند فعلی تعاونی به ناچار در سال پیش­ رو از قرارداد مشترک شرکا خارج و مستقلاً نسبت به تکمیل محوطه­ سازی اقدام می ­نماید.

۵. انتخاب هیئت مدیره و بازرس جدید تعاونی در مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ که مجمع مذکور به دلیل کارشکنی­ های گسترده­ عوامل مدیرعامل سابق راساً توسط اداره کل تعاون تشکیل و اعضای به شرح ذیل انتخاب شدند؛ مراحل صحت برگزاری مجمع مذکور در هیئت نظارت استان تهران و سپس در اتاق تعاون کشور و رد شکایت عده­ ای معدود از عوامل کسانی که پرونده تخلفات گسترده آنها در محاکم قضایی تحت رسیدگی می ­باشد، مورد تأیید قرار گرفته و مراتب طی نامه شماره ۱۵/۱۳۸۶۲۹ / ۰۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران ابلاغ و تغییرات در شماره روزنامه رسمی ۲۲۹۳۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ منتشر گردیده است.

سمت

نام و نام خانوادگی
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

ابوالفضل آسیابی شیره­جینی

رئیس هیئت مدیره

علی اندرزگو

نائب رئیس هیئت مدیره

ایرج حسن­ زاده

منشی هیئت مدیره

محمدعلی دنکوب

عضو هیئت مدیره

عباس نصرتی

بازرس

فضل­ اله دهخدای دهقی

علی البدل هیئت مدیره

مهدی احمدی

میترا علینژاد

 

  1. پیگیری شکایت مطروحه علیه مدیرعامل سابق تعاونی که نتایج به شرح زیر حاصل گشته است:
  • ارجاع پرونده از شعبه­ ۱۳ بازپرسی مجتمع قضایی شهید قدوسی به شعبه­ ۱۱ همان مجتمع به دلیل انتقال بازپرس شعبه­ مذکور و عدم تعیین بازپرس جدید به شعبه و تعطیلی بیش از ۶ ماهه آن.
  • اعلان نظر هیئت محترم کارشناسان ( هیئت ۳ نفره) منتخب بازپرس محترم به نفع ادعاهای شاکی پرونده ( هیئت مدیره تعاونی) و تایید تخلفات گسترده و فراتر از تصورات اولیه متشاکی (مدیرعامل سابق “جناب آقای صباغ جدید”).
  • اعتراض متشاکی عنه “آقای جواد صباغ جدید” به نظریه­ کارشناسان و ارجاع مجدد پرونده به دو گروه کارشناس ( سه نفره) توسط بازپرس شعبه­ ۱۱ در چند روز گذشته، امیدواریم با

ادامه حضور در صحنه و حفظ هوشیاری و حمایت شما عزیزان پرونده­ مذکور در اسرع وقت مورد رسیدگی عادلانه قرار گیرد؛ تا حقوق پایمال شده شما اعضاء و سهامداران محترم استیفا گشته و متخلفان به سزای اعمال خود برسند.

در پایان لازم میدانم ضمن تشکر از حمایت­های بی دریغ و صبورانه قاطبه اعضاء و سهامدارن محترم که تبلور آن در انتخاب مجدد هیئت مدیره فعلی در مجمع عمومی فوق­ الاشاره متجلی گردید، از همکاری مدیران ارشد وزارت کشور از جمله معاون محترم توسعه منابع جناب آقای دکتر راسخی ، معاون محترم امورعمرانی جناب آقای دکتر جمالی نژاد و جناب آقای دکتر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشورخالصانه تشکر نموده و امیدوار باشیم با ادامه حمایت­ های آنها و شخص مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر وحیدی ، همکاران، اعضاء و سهامداران تعاونی با شروع ساخت واحدهای مسکونی در خوشه ­های ۴ گانه، پروژه به شکوفایی مورد نظر نزدیک شده و اعضای محترم شیرینی آن را احساس نمایند.

                                                                                              

با احترام

ابوالفضل آسیابی

مدیر عامل

 

توجه توجه :

اطلاعیه سال :

رمضان، شهر عشق و عرفان است

رمضان، بحر فیض و احسان است

رمضان، ماه عترت و قرآن

گاه تجدید عهد و پیمان است

 

فرا رسیدن ماه مهمانی خدا مبارک …

اسفند ۱۴۰۲

صَـلَ اللهُ عـَلـیکَ یـا صـاحـبَ الـزَّمـان (عج)

عصر انتظار، ولادتت را به جشن گرفته است، ای گل نرگس

چشمان منتظر ما، خیس از اشک شوق میلاد توست، مهدی زهرا …

 

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ ….  🌺🌺🌺🌺🌺

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ …

عید نجات عـالم خلقت مبارک است 

آوای وحی و لیلۀ بعثـت مبارک است

عیـد نـزول سـورۀ اقـرأ بـه عقـل کل 

جشن کمال و علم و فضلیت مبارک است

بعثت حضرت رسول اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلم) از الطاف بی پایان خداوندی بود که جلوه‌های شکوه‌مندش تا کرانه‌های ناپیدای زمان امتداد یافته است.

                                                                                            ┄┅═══••✾••═══┅┄

فرا رسیدن مبعث نبی رحمت، پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی “صلی الله علیه و آله و سلم” ، روز سربلندی انسان و روز بلندای بانگ توحید، آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت بر تمام جهانیان مبارک باد … 🌺🌺🌺🌺🌺

بهمن ۱۴۰۲

السلامُ عَلَیْکَ یا عَلیُ بْنِ ابیطالِبْ “علیه السلام”

اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی

عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی

منشــاء جـود و سخاوت ، موج دریای وفا

لعل رخشـــان ولایت ،گوهــر تـابـان علی

منبع مهــر و محبت ، صــاحب لطف و کرم

افتـــخار شیـعیان و آیت الـرحمــــان علی

میلاد با سعادت مولود کعبه، مولی الموحدین، حیدرکرار، امیرالمومنین، امام علی “علیه السلام” بر همگان مبارک باد

میلاد نور مبارک … 🌺🌺🌺🌺🌺

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١

فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿٢

إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ ﴿٣﴾  

دین خدا ز همت او جان گرفته است
زن با نگاه فاطمه عنوان گرفته است
زیباترین نمایش تابان روزگار
زهراست آنکه مانده در اذهان روزگار…

فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها “ ، روز زن و مادر مبارک باد…….

آذر ۱۴۰۲

السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده یا فاطمه الزهرا( سلام الله علیها)

فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز و مظلومانه، بضعه قلب المصطفی، صدیقه ی کبری،ام ابیها، حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) بر همگان تسلیت باد …

هر سینه که دوستدار زهراست
آشفته و بی قرار زهراست

گنجینه‌ی هفت آسمان‌ها
در سینه‌ی خون نگار زهراست

از شرح کرامتش همین بس
عالم همه وامدار زهراست

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ …

آذر ۱۴۰۲

Go to Top