بسمه تعالی 

با تقدیم سلام و احترام خدمت یکایک اعضاء و سهامداران عزیز، صبور و بزرگوار و تبریک ایام خجسته پیش رو تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت خدمت عزیزان، گزارش مختصری از اهم اقدامات و فعالیت های انجام شده در طی سال ۱۴۰۱ را در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیم نموده و با توجه به در پیش رو بودن دو مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و مجمع  فوق العاده در اوایل سال ۱۴۰۲، ارائه گزارشی مفصل و مبسوط را در خصوص کلیه امورات مربوطه « از جمله پاسخ به ابهام آفرینی و شبهه پراکنی عده ای معدود که بنا به دلایل خاص همانند طرح شکایت از مدیران سابق به منظور احقاق حقوق پایمال شده اعضاء صورت می گیرد» را  به آن زمان موکول می نماییم:

۱ . حل و فصل تمامی مشکلات و موانع پیش روی صدور پروانه های ساختمانی برای قطعات مسکونی خوشه های چهارگانه و پرداخت اولین سری هزینه های عوارض صدور پروانه به شهرداری اسلامشهر.

۲ . تشکیل پرونده واخد صدور دستور نقشه به حدود ۵۰ قطعه از زمینهای خوشه های چهار گانه در شهرداری اسلامشهر .

۳ . تائید کلیه نقشه های معماری قطعات مسکونی در شهرداری و آپ لود آنها درسایت نظام مهندسی شهرستان اسلامشهر.

۴ . اخذ مصوبه از هیئت ۵ نفره نظام مهندسی استان تهران با پیگیری شبانه روزی بیش از ۵ ماهه با حمایت های ویژه جناب آقای دکتر جمالی نژاد و دکتر راسخی معاونین محترم امور عمرانی و توسعه منابع وزارت کشور مبنی بر مستثنی شدن پروژه سیمرغ از سیستم نظارت ارجاع فردی نظام مهندسی و جایگزینی آن با ناظران حقوقی.

۵ . شروع و ادامه محوطه سازی ،خیابان کشی و جدول گذاری کل عرصه پروژه با همکاری کلیه شرکای پروژه.

۶ . ادامه ساخت دو برج جدید از برج های ده گانه و خرید کلیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز از جمله یک دستگاه تاور کرین ۱۰ تنی با طول فلش ۶۰ متر، قالب های فلزی،جکها و قالب های پلیمری به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان.

۷ . عقد قرارداد خرید سه دستگاه دیزل ژنراتور با موتور ولوو با قدرت ۱۶۰ «KVA » برای برج های ۱۱۱-۱۰۲-۱۰۴ که انشاالله تا پایان اردیبهشت ماه هر سه دستگاه نصب و راه اندازی خواهد شد و مسیر اخذ پایان کار و صدور اسناد تفکیکی واحدهای مسکونی هر ۴ برج هموار خواهد شد.

۸ . اخذ مجوز های لازم جهت تعریف پروژه سیمرغ در ردیف پروژه های جهش مسکن ملی خود مالکی و استفاده از مزایای آن همانند بهره مندی از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی و کمک دولت در اجرای زیر ساخت های آب، برق و گاز پروژه از مبادی ذی ربط.

در پایان لازم می دانم ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ و صبورانه قاطبه اعضاء و سهامدارن محترم از همکاری مدیران ارشد وزارت کشورکه انصافاً در سنوات گذشته بی سابقه بوده از جمله معاون محترم توسعه منابع جناب آقای دکتر راسخی، معاون محترم امورعمرانی جناب آقای دکتر جمالی نژاد و معاون محترم امنیتی جناب آقای سردار میر احمدی خالصانه تشکر نموده و امیدوار باشیم با ادامه حمایت های آنها و شخص مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر وحیدی، همکاران، اعضاء و سهامدارن تعاونی بعد از مدتها با شروع و ساخت واحدهای مسکونی در خوشه های ۴ گانه به حقوق حقه خود نائل آیند.

                                                                                             

                                                                                                    با احترام مجدد

                                                                                                   ابوالفضل آسیابی

                                                                                                        مدیر عامل