«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار»

«یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ »  

با تقدیم سلام و احترام خدمت اعضاء و سهامداران محترم، صبور و بزرگوار و تبریک ایام خجسته و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت خدمت عزیزان، گزارش مختصری از اهم اقدامات و فعالیت­های انجام شده در طی سال ۱۴۰۲ را ارائه می­نماییم.

بدیهی است گزارشی مفصل و مبسوط در مجمع عمومی آتی خدمت بزرگواران تقدیم خواهد شد.

  1. هزینه­ های عوارض صدور پروانه ساخت ۱۳ قطعه از قطعات مسکونی خوشه ­های ۴ گانه پرداخت گردیده و آماده صدور پروانه ساختمانی پس از طی مراحل مختلف و موانع متعدد از جمله تعیین ناظر حقوقی شده است و از بین آنها پروانه یک قطعه با پلاک ثبتی شماره ۴۷/۱۳۳۲۸/۲۳۸ در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ صادر و گودبرداری شروع گردیده که به دلیل ابلاغیه استانداری مبنی بر عدم فعالیت عمرانی در کارگاه­ های ساختمانی ادامه روند ساخت­ و ساز متوقف و پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته خواهد شد.
  2. معرفی شرکت حقوقی ” مهندسین مشاور دارافزین” به عنوان ناظر پروژه سیمرغ توسط رئیس محترم نظام مهندسی استان تهران به شهرداری اسلامشهر در اجرای مصوبه ای هیئت ۵ نفره نظام مهندسی استان تهران که به موجب آن پروژه سیمرغ متعلق به این تعاونی مسکن از سیستم ارجاع نظام مهندسی مستثنی گشته و توسط شرکت حقوقی نظارت خواهد شد و در نتیجه ضمن روان­سازی جریان ساخت ­و ساز صرفه ­جویی قابل توجهی در هزینه­ های ساخت عاید اعضا خواهد گشت.
  3. ادامه ساخت و ساز دو برج جدید از برج­ های ۱۰گانه با حدود پیشرفت فیزیکی اجرای اسکلت، ۵۲% برای برج ۱۰۶و ۴۸% برای برج ۱۰۸.
  4. ادامه محوطه ­سازی، خیابان­ کشی و جدول­ گذاری با تحویل ۷ خیابان به شهرداری که ۴ خیابان آن در بخش اراضی متعلق به این تعاونی می­ باشد صورت پذیرفته و متأسفانه به دلیل عدم همکاری یکی از شرکا و عدم پرداخت قدرالسهم خود از هزینه ­های انجام شده به پیمانکار محترم متوقف شده است که تلاش­های فراوانی جهت متقاعد کردن آنها به منظور جلب همکاری و پرداخت هزینه­ های مترتب انجام گردیده،  در صورت ادامه روند فعلی تعاونی به ناچار در سال پیش­ رو از قرارداد مشترک شرکا خارج و مستقلاً نسبت به تکمیل محوطه­ سازی اقدام می ­نماید.

۵. انتخاب هیئت مدیره و بازرس جدید تعاونی در مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ که مجمع مذکور به دلیل کارشکنی­ های گسترده­ عوامل مدیرعامل سابق راساً توسط اداره کل تعاون تشکیل و اعضای به شرح ذیل انتخاب شدند؛ مراحل صحت برگزاری مجمع مذکور در هیئت نظارت استان تهران و سپس در اتاق تعاون کشور و رد شکایت عده­ ای معدود از عوامل کسانی که پرونده تخلفات گسترده آنها در محاکم قضایی تحت رسیدگی می ­باشد، مورد تأیید قرار گرفته و مراتب طی نامه شماره ۱۵/۱۳۸۶۲۹ / ۰۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران ابلاغ و تغییرات در شماره روزنامه رسمی ۲۲۹۳۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ منتشر گردیده است.

سمت

نام و نام خانوادگی
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

ابوالفضل آسیابی شیره­جینی

رئیس هیئت مدیره

علی اندرزگو

نائب رئیس هیئت مدیره

ایرج حسن­ زاده

منشی هیئت مدیره

محمدعلی دنکوب

عضو هیئت مدیره

عباس نصرتی

بازرس

فضل­ اله دهخدای دهقی

علی البدل هیئت مدیره

مهدی احمدی

میترا علینژاد

 

  1. پیگیری شکایت مطروحه علیه مدیرعامل سابق تعاونی که نتایج به شرح زیر حاصل گشته است:
  • ارجاع پرونده از شعبه­ ۱۳ بازپرسی مجتمع قضایی شهید قدوسی به شعبه­ ۱۱ همان مجتمع به دلیل انتقال بازپرس شعبه­ مذکور و عدم تعیین بازپرس جدید به شعبه و تعطیلی بیش از ۶ ماهه آن.
  • اعلان نظر هیئت محترم کارشناسان ( هیئت ۳ نفره) منتخب بازپرس محترم به نفع ادعاهای شاکی پرونده ( هیئت مدیره تعاونی) و تایید تخلفات گسترده و فراتر از تصورات اولیه متشاکی (مدیرعامل سابق “جناب آقای صباغ جدید”).
  • اعتراض متشاکی عنه “آقای جواد صباغ جدید” به نظریه­ کارشناسان و ارجاع مجدد پرونده به دو گروه کارشناس ( سه نفره) توسط بازپرس شعبه­ ۱۱ در چند روز گذشته، امیدواریم با

ادامه حضور در صحنه و حفظ هوشیاری و حمایت شما عزیزان پرونده­ مذکور در اسرع وقت مورد رسیدگی عادلانه قرار گیرد؛ تا حقوق پایمال شده شما اعضاء و سهامداران محترم استیفا گشته و متخلفان به سزای اعمال خود برسند.

در پایان لازم میدانم ضمن تشکر از حمایت­های بی دریغ و صبورانه قاطبه اعضاء و سهامدارن محترم که تبلور آن در انتخاب مجدد هیئت مدیره فعلی در مجمع عمومی فوق­ الاشاره متجلی گردید، از همکاری مدیران ارشد وزارت کشور از جمله معاون محترم توسعه منابع جناب آقای دکتر راسخی ، معاون محترم امورعمرانی جناب آقای دکتر جمالی نژاد و جناب آقای دکتر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشورخالصانه تشکر نموده و امیدوار باشیم با ادامه حمایت­ های آنها و شخص مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر وحیدی ، همکاران، اعضاء و سهامداران تعاونی با شروع ساخت واحدهای مسکونی در خوشه ­های ۴ گانه، پروژه به شکوفایی مورد نظر نزدیک شده و اعضای محترم شیرینی آن را احساس نمایند.

                                                                                              

با احترام

ابوالفضل آسیابی

مدیر عامل

 

توجه توجه :

اطلاعیه سال :