بسمه تعالی

باسلام و عرض تبریک ایام مبارک ماه رجب خصوصاْ ولادت با سعادت امام همام علی ( ع) و شادباش ایام نوروز باستانی خدمت یکایک اعضاء و سهامداران محترم بنا به سنت سال های پیش گزارش مختصری از آخرین وضعیت پروژه های دست انجام را در دو بخش قطعات تفکیکی زمین ها و ‌برج های مسکونی تقدیم می نمایم.انشاالله گزارش کامل در مجمع عمومی سال ۹۸ به استحضار خواهد رسید.
۱- قطعات تفکیکی زمین ها پروژه سیمرغ اسلامشهر
خرسندم به استحضار برسانم بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و طی هفت خان رستم در تابستان سال ۹۷ تقسیم نامه زمین های سیمرغ اسلامشهر توسط شرکاء علی رغم عدم حضور و همراهی یکی از آنها و امضاء نماینده دادگاه ویژه روحانیت به نیابت از آنها( شرکت انبارهای نورد ایران) در دفترخانه امضاء و با معرفی اینجانب ابوالفضل آسیابی و مسعود پیشوا مدیرعامل تعاونی مسکن شماره ۲ دادگستری استان تهران به عنوان نمایندگان قانونی شرکاء به اداره ثبت اسناد و املاک اسلامشهر ارسال گردید و عملاْ فرآیند تفکیک و صدور اسناد آغاز شد.
متعاقب آن با پیگیریهای شبانه روزی سند صادره قبلی که ۶ هکتار کمتر از وضعیت موجود بود ابطال و سند جدید اصلاحی ، بصورت مشاعی و به میزان قدرالسهم هرکدام از شرکاء صادر گردید.
سپس کارشناس کار تفکیک مشخص و برداشت های ایشان از زمین های مذکور شروع شد که در ابتدای کار برداشت های انجام شده با سیستم شمیم حاکی از مغایرت های بانقشه های مشاور طرح و ماده ۱۰۱ شهرداری که مصوب کمسیون ماده ۵ استان هست و قطعات تفکیکی بر اساس آن طراحی و جانمای شده داشت.
لذا مکاتباتی با شهرداری اسلامشهر انجام و با هماهنگی های به عمل آمده بین تمامی عوامل اغلب موارد رفع  و کار برداشت و میخکوبی قطعات از روز ۲۸ اسفند شروع گردید و با توجه به حساسیت موضوع مقرر هست عملیات مذکور بدون وقفه حتی در زمان تعطیلی ایام عید نیز ادامه پیدا کرده و انشاالله تا اول خرداد صورتمجلس های مربوطه آماده امضاء در دفترخانه گردد.

 

۲- برج های مسکونی

الف- برج ۱۰۹ : از ۴ برج در حال ساخت خوشبختانه یکی از برج ها( برج ۱۰۹) به تعداد ۹۵ واحد مدتهاست تکمیل و تحویل اعضاء محترم گردیده و نصب انشعابات آب و فاضلاب، گاز و برق موجود در مجموعه و اجرای بیش از ۷۵ درصد محوطه سازی آماده اسکان گردیده است.البته لازم به ذکر است از مهر ماه تعدادی از مالکین محترم در برج ساکن بوده و هر روز بر ساکنین افزوده می شود.

ب- سه برج  (۱۰۲)(۱۰۴)(۱۱۱)
در سال ۹۷ علی رغم مشکلات ناشی از جهش قیمت های مصالح خوشبختانه عملیات نازک کاری هر سه برج با پیشرفت ۶۵، ۵۳ و ۶۳ درصد بی وقفه ادامه داشته و با توجه به خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز در صورت ادامه همراهی اعضاء محترم در سال ۹۸ با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.امیدواریم تا پایان سال عملیات ساختمانی پایان یافته و واحدهای برج ها آماده تحویل گردد.البته فرآیند تحویل بستگی به میزان همکاری عزیزان در تسویه حساب به موقع و نصب انشعابات ساختمان ها دارد.

 

با تشکر

ابوالفضل آسیابی

مدیر عامل